Pages

Sunday, September 28, 2014

Viiksiviiniä

Poikaystävän huomenet lämmittää joka aamu. Samoin villasukat ja takki, joita käytän sisälläkin välttääkseni pahimman flunssapöpön. Mun sunnuntaiaamu alkoi painajaisilla, mutta en anna sen häiritä. Keitän ison kupin teetä ja kolme annosta kaurapuuroa. Kuuntelen ranskankielistä soittolistaa, luen artikkelia samalla kielellä ja nautin siitä, että ymmärrän.
Tämä oli mun ensimmäinen viikonloppu Turussa ilman suurempia suunnitelmia. Oikeastaan joskus on ihan ookoo olla tekemättä mitään. Oon tuijottanut miljoonia elokuvia ja sarjoja, nukkunut paljon, puhunut monta tuntia puhelimessa ja kokannut hyvää ruokaa. Ja voi sitä rakkauta, kun eilen illalla löysin naapuritalon yläkerrasta saunan.


Onhan täällä tapahtunutkin:
TurkuPride ja ihana Samuli Putro. Huomatkaa maailman söpöin nuuskamuikkuslippu.
Hymiöilotulitukset. Mun naapurissa on pyöreenmuotoinen jättikerrostalo, jonka avulla mä löydän aina kotiin. Turkupäivillä pääsin toteuttamaan unelmia saadessani nähdä ne kolmionmalliset asunnot & kattoparvekkeen ilotulitukset.
Kieltenopiskelijoiden kastajaiset. Baskereita, katutanssia, sukkahousuja, laimeeta kaljaa, outoja katseita. viiksiä, mäenlaskua, slaavikyykkyjä, rakkaustarinoita ja valan vannomista..
TYÖPAIKKA. Arvatkaa oonko happy?

1 comment:

  1. Hei aivan täydellinen tää sun blogi!! Rakkautta ja virtuaalihaleja lättänästä Oulusta (kuolisin jos täällä ois mäkiä :P) t. Emma-tohelo

    ReplyDelete